четвер, 16 серпня 2012 р.


Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде: вміння користуватися  інтернет ресурсами, вибирати  необхідну  інформацію,  використовувати  її в своїй роботі; навички планування роботи над проектами, самооцінювання, розвиток  комунікаційних навичок. Усвідомлення учнями того, що не лише вчитель, а й однокласники, користувачі інтернету зможуть побачити і оцінити їх роботу, спонукатиме  їх до більш якісної роботи.


Модуль  10 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні за методом проектів, а саме:
Учитель повинен прислухатися до того, що говорять учні, спостерігає за їх роботою, маючі на увазі  поставлені навчальні  цілі.
Учитель повинен ненав’язливо  допомагати учню в пошуку способів виявлення і розв’язання проблем.


Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
Розвивати  самоспрямовані навички, спонукати учнів до активності у власному навчанні. Враховувати різні модальності, включаючи різні ступені розвитку різних типів інтелекту учнів.


Модуль 8 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає оцінювання, зосереджене на потребах учнів, а саме:
Оцінити рівень знань учнів і налагодити зв’язок між тим, що вони вже знають, і тим, що їм належить дізнатися. Також це допомагає визначити випадки, коли учням необхідна підтримка або додаткові навчальні інструкції. Використання різних систем оцінювання дає можливость відстежувати прогрес у навчанні учнів.



Модуль 7 Рефлексія

Щоб ефективно використовувати інформаційно – комунікційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, необхідно пам’ятати про те, що інтернет – це перш за все засіб спілкування, обміну інформацією. Вміти користуватися  інтернет мережею, створювати дописи, гаджети, користуватися послугами  інших  користувачів. Не можна забувати і про безпеку, захищеність прав на ту чи іншу інформацію.



Модуль 6 Рефлексія

Цей модуль  допоміг мені  поміркувати про те,які зміни може внести використання  сервісів  веб ресурсів 2.0 щодо спілкування та співпраці моїх учнів, а саме:
Блоги, вікі , веб документи дозволяють  учням співпрацювати, обмінюватися думками; комунікативні можливості  інтернету впливають на співпрацю учнів, дають можливість для голосового та відео спілкування.



Модуль 5 Рефлексія


Цей модуль  допоміг мені  поміркувати про те,які зміни може внести користування Інтернет ресурсами в процес навчання  моїх учнів,  а саме:
Інтернет ресурси дають змогу користуватися  інформацією,  зберігати її, обирати найоптимальнішу відповідно теми; користуватися веб – документами, створювати і редагувати веб  сторінки, сайти, критично оцінювати веб ресурси.